Registreeru / Logi sisse                                                                                                                              TELLIMUSINFO    KONTAKT




 

10259 Rahulolevaid kliente   Tasuta transport al. 49 €   Tarneaeg 1-3 tööpäeva    

Eesti Русский


SUURUS • JALANÕUD
           
SUURUS • SÕRMUSED



















KOHALETOIMETAMINE





Ole esimene, kes saab infot uute toodete ja suurepäraste sooduspakkumiste kohta!

Liitu uudiskirjaga
Teie nimi:
E-mail:





KLIENTIDE ARVAMUSED:

Sinu arvamus on meile tähtis!
Kirjuta meile: info@konts.ee
AITÄH! :) 
Evelin 8.02.2018 11:07
Suur tänu meeldiva teeninduse ja vastutulekute eest. sain saapad kätte ja need sobivad.

Kadri 18.01.2018 20:11
Suur suur aitäh! Saapad on väga ilusad ja korralikud ja nii ruttu sain kätte! Suur tänu veelkord ja palju edu teile!

Käpaline1 06.12.2017 15:32
Suurepärane müüja. Tehing kiire ja kaup vastas igati ootustele. Suur tänu ja soovitan kindlasti.


kurmiste 23.11.2017 18:43
Kiire ja korrektne teenindus, kaup korralik


irka1965 08.12.2017 22:45
Aitäh! Väga ilus kaup.

karlmarcus 18.12.2017 17:58
Soovitus!!! Väga kiire postitamine ja kvaliteetne kaup! 5+

Irina Krupenko 12.12.2017
Спасибо! Быстроя доставка, хороший товар. Очень довольна

Kairi Järvsaar 10.11.2017 23:47
Sain paki väga ruttu kätte ja olen väga rahul. Ootan juba pühapäeva,et kingitus üle anda :)
Suured tänud teile!

Yuuti 31.10.2017 10:35
Väga head saapad!

GaryCooper 21.10.2017 19:57
Kaup kiirelt käes! Tänan! GaryCooper.



Kallid kliendid!

Teatame, et ajavahemikul 22.04-28.04.2018 e-poe teenindaja on puhkusel.

Uusi e-poe tellimusi võtame vastu ka puhkuse ajal, kuid uute tellimuste postitamine algab alates 30.04.2018.

Meie pood-ladu, mis asub aadressil Sütiste tee 30, töötab tavapärase graafiku järgi.

Vabandame ebamugavuste eest!

Korduma kippuvad küsimused


TELLIMINE & MAKSIMINE

1. Kas KONTS.EE tellimiseks pean ma ennast kasutajaks registreerima?
Ei pea.


2. 
Kas e-poes müüdavaid kaupu on võimalik näha ja proovida?
Jah, meil on kauplus-ladu Sütiste kodukeskuses (Sütiste tee 30, Tallinn), seal saab kõike proovida ja kohapealt osta ka. Töötame tööpäeviti 10-19.



3. Kas kõik e-poe tooted on Teie laos kohe olemas?
Jah, kõik kaup on meil laos olemas.


4. Kui soovin arve tasuda teise inimese arvelduskonto kaudu, siis kuidas peaksin käituma?
Võib maksta küll teiselt kontolt. Kui valite arvega maksmise, siis palume makse selgitusse panna tellimuse number.


5. Mille arvelt saame pakkuda odavamat hinda?
Meil pole vaja üleval pidada kallitel rendipindadel asuvat kauplusteketti, seega saame piirduda minimaalse marginaaliga. Meil on väikesed üldkulud ja üritame kauba hankida suurte allahindluste ajal ning võidu anda edasi Teile.

 
 
6. Kas e-poe hinnad kehtivad Konts.ee laos?
Jah, meie laos kehtivad samad hinnad.



KOHALETOIMETAMINE

7. Millise kättetoimetamise viisi peaksin valima?

Ostes vähemalt 49 € eest, on Venipak 
kulleriga või SmartPosti või Omniva pakiautomaadi (üle Eesti) postikulud Teile täesti tasuta!
Võimalik on valida 6 kohaletoimetamise viisi vahel:
SmartPost pakiautomaadiga - 2.99 €

Venipak Kulleriga - 2.99 €
Omniva pakiautomaadiga - 2.99 €
Eesti Post pakk postkontorisse - 3.99 €
Ise järele - 0€
SOOME SmartPost pakiautomaadiga - 10.99 €


8. Kas ma saan kaubale ise järgi tulla?
Jah, tellitud ostule on võimalik ise järele tulla meie lattu Tallinnas aadressil  Sütiste tee 30, Tallinn. 
Kauplus-ladu on avatud tööpäevadel 
E-R 10:00-19:00 ning 
laupäeval 10:00-18:00 
pühapäeval 
- suletud


9. Ma maksin raha oma tellimuse eest puhkepäeval või riigipühal.
    Millal tellimusega tegelema hakatakse?

Riigipühadel ja puhkepäeval tehtud tellimustega hakkame tegelema esimesel tööpäeval.


10. Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?
Reeglina jõuab toode kliendini 1-3 tööpäevaga.



VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

11. Kuidas ma oma tellimuse tagastan?
Kui tellitud kaup on Sinuni jõudnud, kuid avastad, et see Sulle mingil põhjusel siiski ei sobi või vajad kauba ümbervahetamist, on Sul täielik õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast kaup või osa sellest meile tagastada. 
Selleks ei ole Sul tarvis muud teha, kui vaid anda meile oma soovist teada e-kirja teel aadressil info@konts.ee.

NB! Kui tellitud kaup mingil põhjusel ei sobi, postikulud tagastamiseks tasub ostja. 
Rohkem detaile tagastuse kohta leiate siit.


12. Kuidas ma oma välja valitud toote vahetan teise vastu?
Kui te ei ole rahul toote värviga või suurusega, saate selle välja vahetada teise toote vastu meie e-poest. 
Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke. Jalatsite proovimisel ole palun ettevaatlik, sest me ei saa tagasi võtta ega ümber vahetada tooteid, mis on kahjustada saanud või millelt on eemaldatud sildid.
Rohkem detaile tagastuse kohta leiate siit


13. Ma vahetasin toote välja. Millal ma oma uue toote kätte saan?
Toote väljavahetamine võib võtta aega kuni 5 -7 päeva. Uued tooted pannakse teele kohe peale seda, kui tagastatud toode on üle kontrollitud.


 
14. Millal saan tagastatud kauba eest raha tagasi? 
Tagastame Teile tellimuse eest tasutud raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kätte saamist ja üle kontrollimist. 

 



15. Miks mulle raha on tagastatud?
Mõnikord juhtub nii, et me ei saa tellitud kaupa tarnida, (näiteks, juhul kui tellitud kaup oli müüdud samal päeval meie laost). Me pakume sellisel juhul alati välja mõne alternatiivse sarnase kauba, kuid teeme ka endast oleneva, et raha saaks võimalikult kiiresti tagastatud.

 
16. Kas minu telefoninumber, e-mail ja muud isikuandmed võivad sattuda kolmandate isikute kätte?
Kindlasti mitte. Me säilitame sinu andmed ja info ostu kohta, kuid me ei levita neid, ega kasuta neid muul otsatarbel, kui tellimuse täitmiseks. Garanteerime andmete konfidentsiaalsuse.