• Miks osta Konts.ee e-poest?
• Kuidas tellida e-poest?
• Kohaletoimetamine
• Makseviisid
• Vahetamine & Tagastamine
• KKK
• Privaatsuspoliituka
• E-poe kasutustingimused
 
Miks osta Konts.ee e-poest?

Head hinnad!
Me pidevalt jälgime hindu Tallinna teistes poodides, ja võime kindlalt öelda, et meie hinnad on 1,5-2 korda madalamad kui teistes internetipoodides. See puudutab iga toote gruppi.

 
Kiire kohaletoimetamine
Kogu meie e-poes olev kaup asub meie laos Tallinnas, sellepärast tarne võtab 1-3 tööpäeva. 
Tellimused üle 49 € postitame Teile TASUTA!

Me hoolime kauba kvaliteedist
Soovides teha meie e-poe hinnad maksimaalselt madalad, me jälgime kauba kvaliteeti. Näiteks, jalanõud me tellime ainult aastate jooksul usaldusväärselt müüjalt. Me ei müü 2-3 sordi tooted, mis päris tihti müüakse teistes poodides.

Disain
Isegi kõige nõudlikum moedaam leiab endale sobivad kingad või aksessuarid. Valime Teie jaoks kõik kõige parima, ja tihti Te ei leia meie jalatsite mudelid teistes poodides.
 
Meiega on mugav
Te võite teha ostu, mitte tõustes diivanilt, see on tõesti väga mugav, eriti kui Te ei ela Tallinnas või Teile ei meeldi mitmetunniline ja väsitav šoping.
Kauba koheletoimetamine, mis oli vormistatud meie e-poes postitame üle Eesti ja isegi Soome. Me pakume oma klientidele kõiki olevaid tarneviise: pakiautomaadiga, postkontorisse, ja kulleriga otse koju. Kui Te ei soovi kuluta raha tarnele, siis, palun tulge ise järele meile kauplus-lattu, üksiti võite proovida jalatseid enne ostmist.

Tagastamise õigus
Kõikidel meie klientidel, kes tegid oma tellimuse meie e-poes on tagastuse õigus, ilma põhjuse selgitamata, 14 päeva jooksul.

Ei ole vaja registreeruda
Toodete tellimiseks ei ole vaja registreerida KONTS.EE internetipoe kasutajaks!




Kuidas tellida e-poest? See on lihtne!

1. Valige sobivad tooted ja lisage ostukorvi (Konts.ee veebileheküljel on võimalik osta neid tooteid, millel on nupp “Lisa ostukorvi”). 
2. Kui kõik vajalik on ostukorvis, siis valige kuidas soovite kaupa kätte saada. Tarneviis ja selle tasu kajastub ka Ostja ostukorvis.
3. Kui Teil on meie e-poe sooduskood, koodi aktiveerimiseks sisestage sooduskood, kui Teil ei ole sooduskoodi jätke see valik tähelepanuta.
4. Tellimuse vormistamise alustamiseks peab vajutama nupule “Kinnita tellimus”. 
5. Seejärel vormistatakse ettemaksuarve, mis tuleb tasuda pangaülekandega või kasutades SWED või SEB pangalinki.
Kui maksate pangalinkiga siis peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
6. Tellimuse kinnitus ehk ettemaksuarve saadetakse Ostja e-posti aadressile.
7. Kui soovite maksta hiljem pangaülekandega: maksetähtaeg on 7 päeva. Kui selle aja jooksul pole arve tasutud, siis tühistatakse tellimus automaatselt.
8. Tooted postitatakse Konts.ee poolt peale arve tasumist.
9. Toodete tellimiseks ei ole vaja registreerida KONTS.EE internetipoe kasutajaks!
NB! Arve tasumisel palume Teid kindlasti selgitusse märkida arve number. 

OSTUPROTSESS - Vaata ka VIDEOT

 



Makseviisid e-poes

NB! Tasudes Konts.ee e-poest ostetud toodete eest pangalingi kaudu, on Teie turvalisus tagatud.

Pangalingi kaudu
Konts.ee e-poes on võimalik tasuda pangalingi kaudu Swedbanki ja SEB panga klientidel.
Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud pangalingile, mis suunab Teid valitud internetipanka.
Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka.
Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.konts.ee ostetud toodete eest.
Kinnitage või tühistage maksekorraldus.

Ettemaksuarvega
Konts.ee e-poes on võimalik tasuda arvega.
Arve saadetakse e-mailile, ning arve eest saab tasuda internetipangas ülekandega.


Meie poes (laos) kohapeal võib maksta nii sularahas kui kaardiga.

 

Kohaletoimetamine

Tasutud tellimus saadetakse kliendile 48 tunni jooksul, hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul pärast raha Kingapood Konts OÜ arvele laekumist. 

Tellimustele üle 49 € Eesti piires transport TASUTA!


EESTI PIIRES
DPD Pickup pakipoed ja automaadid - 1.99 €
Pickup on DPD pakkide saatmise ja väljastamise punktide võrgustik, mis hõlmab endas nii sisetingimustes olevaid pakipoode kui välitingimustes olevaid pakiautomaate.
Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal! Pakk väljastatakse nii Pickup pakipoodides kui automaatides PIN-koodi alusel. Pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel.
NB! Tarneaeg on 1-4 tööpäeva!

SmartPost pakiautomaadiga - 2.99 €
Saadame kauba koostöös SmartPostiga Teie lähimasse kauplusesse. Kindlasti valige tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Paki saabumisel saadetakse Teie mobiilile SMS ning isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
Tarneaeg on 1-2 tööpäeva.

Omniva pakiautomaadiga - 2.69 €
Saadame kauba koostöös Omniva pakiautomaatiga Teie lähimasse pakipunkti. Kindlasti valige tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakipunkt kauba kättesaamiseks. Paki saabumisel saadetakse Teie mobiilile SMS ning isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
Tarneaeg on 1-2 tööpäeva.

Venipak kulleriga - 2.99 €
Saadame kauba koostöös Venipakk kulleriga Teie koju või tööle. Tavaliselt jõuavad pakid kohale hiljemalt 1-2 päeva jooksul. Venipak kuller võtab Teiega ühendust. Teiega lepitakse kokku sobilik kättetoimetamise aeg.
Tarneaeg on 1-2 tööpäeva.
 
Eesti Post pakk postkontorisse - 3.99 €
 
Ise järele - 0€
Juhul, kui  soovite oma tellimusele ise järele tulla leiate meid Tallinnas Sütiste kodukeskuses aadressil: Sütiste tee 30, Tallinn, 13411, Sütiste kodukeskuses. Kingapood Konts.
NB! Kui me saame Teie ülekande kätte, saadame Teie SMS-teade või kiri e-postile.
Palume järgi tulla ainult kui Te saate teade e-postile, et Teie tellimus on valmis kätteandmiseks!
 
SOOME SmartPost pakiautomaadiga - 9 €
Saadame kauba koostöös SmartPostiga Teie lähimasse kauplusesse. Kindlasti valige tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakiautomaat kauba kättesaamiseks. Paki saabumisel saadetakse Teie mobiilile SMS ning isiklik uksekood. Kood sisestage pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
Tarneaeg on 2-4 tööpäeva.
Tasuta tarne alates 49 €

EUROOPA LIIT pakk postkontorisse - 15 €
Tarneaeg on 10-15 tööpäeva.
Tasuta tarne alates 99 €




Vahetamine ja tagastamine

Kui tellitud kaup on Sinuni jõudnud, kuid avastad, et see Sulle mingil põhjusel siiski ei sobi või vajad kauba ümbervahetamist, on Sul täielik õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast kaup või osa sellest meile tagastada.
Selleks ei ole Sul tarvis muud teha, kui vaid anda meile oma soovist teada e-kirja teel Kingapood Konts aadressil info@konts.ee, misjärel Konts e-poe esindaja saadab Sulle e-kirja teel tagastuslehe ning vastavad juhised edasi toimimiseks.
 
NB! Kauba tagastamise või vahetamise korral tasub tagastamisel tekkivad postikulud klient.

Tagastatava või ümbervahetatava Toote seisukord
1. Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi olla kahjustunud.
2. Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke. Jalatsite proovimisel ole palun ettevaatlik, sest me ei saa tagasi võtta ega ümber vahetada tooteid, mis on kahjustada saanud või millelt on eemaldatud sildid. Jalatsid peavad olema originaalpakendis ning kandmisjälgedeta. Juhul, kui kaubal on ilmselgeid mitmekordse kasutamise tunnuseid, mille olemasolu määrab vajadusel ekspert, ei ole tagastamine aktsepteeritav ning kaup tagastatakse saatjale.
3. Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode peab olema originaalpakendis ja koos siltidega. Ava originaalpakend alati ettevaatlikult, et see ei oleks rikutud.
 
Pretensioonide esitamine toote kvaliteedi osas
1. Müüja ei anna toodetele garantiid. Toodetele laieneb Võlaõigusseadusest tulenev pretensiooni esitamise õigus. Vastavalt Võlaõigusseaduse § 218 lg 2 kohaselt on pretensiooni esitamise aeg 2 aastat.
2. Müüja ei vastuta:
- Tellija süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
- puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
- toote füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral, nt kontsa­plekkide kulumine jms.

Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel tuleb saata vastav teade hiljemalt 2 kuu jooksul arvates toote nõuetele mitte­vasta­vuse või toote juures puuduse avastamisest Müüja elektronposti aadressile info@konts.ee. Teates tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, tellimuse number. Võimalusel lisada ka foto puudusest. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotate õiguse tugineda toote nõuetele mittevastavusele. Peale teate saamist võtab Müüja Tellijaga ühendust leppimaks kokku Toote tagastamine. Peale Toote tagastamist annab Müüja hinnangu ilmnenud puuduse tekke­põhjusele.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral, mis on põhjustatud tootja­poolse vea tõttu, Müüja parandab toote omal kulul. Kui parandus ei ole võimalik, asendatakse toode nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu. Kui vahetamine ei ole võimalik (sama mudelit ei ole olemas), siis tagastame Teile raha 2 nädala jooksul.